Image skincare

De Image Skincare filosofie

Filosofie: een mooie huid begint bij een gezonde huid. IMAGE Skincare is internationaal expert op het gebied van huidverbetering. Oprichtster Janna Ronert kampte vroeger zelf met rosacea. Zij kon geen huidverbeteringsproduct vinden dat zowel natuurlijk als bewezen effectief was. Samen met verschillende artsen, dermatologen en huidspecialisten ontwikkelt zij de cosmetische producten van Image Skincare.

Alle producten van IMAGE Skincare werken op celniveau en realiseren optimale voeding, correctie en bescherming van de huid. De missie van Janna luidt dat iedereen recht heeft op een gezonde huid. En dat je dit op een zo'n eenvoudig en effectief mogelijke manier moet kunnen realiseren. De intensieve werking van de producten en enhanchers zorgen er voor dat de levende huidlaag kan worden bereikt. Op deze manier is het mogelijk een zichtbaar mooie en gezonde huid te creëren. De behandel- en thuisproducten bevatten een hoge concentratie natuurlijke en innovatieve ingrediënten. 

Mix en Match

Kenmerkend voor de Image Skincare producten zijn de hoogwaardige ingrediënten die worden gebruikt. Iedere lijn bevat een specifieke focus op huidverbetering (bijvoorbeeld, acne, rosacea, huidveroudering, pigmentatie) Maar ook hebben ze een lijn die zeer geschikt is voor de gevoelige huid. Vanwege de vele mogelijkheden die dit merk biedt adviseren wij jouw skincare routine op te bouwen waarin alle lijnen met elkaar gecombineerd worden. Dit is één van de belangrijkste stappen binnen het samenstellen van jouw Image Skincare routine.

Alle lijnen van Image Skincare zijn namelijk zo ontwikkeld dat ze elkaar ondersteunen en complementair zijn aan elkaar waardoor het resultaat met de producten worden geoptimaliseerd. Door het combineren van verschillende lijnen geef je je huid een zo breed mogelijke verzorging en voorkom je een te veel aan dezelfde ingrediënten. Neem een acne huid als voorbeeld; de talgproductie van deze huid verminderen is een belangrijk onderdeel maar ook het kalmeren en hydrateren om irritatie te voorkomen.

Wetenschappelijk bewezen  

In 2003 is Image Skincare gestart vanuit een klein appartement met de bestseller lijn voor de gevoelige huid: Vital C. Momenteel zijn er 13 collecties ontwikkeld en wordt het wereldwijd verkocht in meer dan 60 landen. Samen met haar man Dr. Marc Ronert, directeur en plastic chirurg en een team aan topmedici en kennisinstituten werken ze samen om continu nieuwe en hoogwaardige producten en behandelingen te ontwikkelen. Naast het ondernemen is Jana Ronert (de CEO van Image Skincare) ook moeder van een tweeling en Ambassadeur en internationaal spreekster over gezondheid.  Ze inspireert vrouwen over de hele wereld met haar passie en leiderschap. In 2012 won zij de Ernst & Young ondernemer van het jaar Award. Ze behoort sindsdien bij de top 200 CEO’s van Amerika

 

 "Live now. Age later"